Sunucu bilgisayarının ip’si değişmiş olabilir.
Sunucu bilgisayarı kapalı olabilir.
Sistem yöneticinize başvurabilirsiniz.
Sunucu bilgisayarının ip’si değişmiş olabilir.
Sunucu bilgisayarı kapalı olabilir.
Sistem yöneticinize başvurabilirsiniz.
Kullanıcı girişi penceresinde kilit ikonu üzerine sağ tıklayarak “Yeni Kullanıcı Tanımla” yapın.
“Kullanıcı Ekle” penceresinde kullanıcı ile ilgili bilgileri doldurduktan sonra “Tamam” düğmesine tıklayın.
Kullanıcı oturumuyla giriş yaptıktan sonra Genel İşlemler > Otomasyon Seçenekleri > Yetkilendirme İşlemleri’ne girerek bir kullanıcıya tüm iş dosyalarını izleme ve raporları görüntüleme yetkisi vermek için “Başlat” butonuna tıklayın.
“Yetki Talep Formu”nu doldurun.
“Gönder” işlemini yaptıktan sonra 08505326752 dâhili 4 den Oska Yazılım Satış Sonrası Hizmetler Birimine telefonla başvurunuz.