Oska Destek Logo.png
Search
Close this search box.
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Videolar
  • Makaleler
  • Sık Sorulanlar
  • Sürümler
    • HakedişPlus
  • HakedişPlus Yardımı
  • Kılavuz
  • İletişim
  • Destek İsteyin
Oska Destek Logo
Main Menu
  • Videolar
  • Makaleler
  • SSS
  • Sürümler
  • Yardım
  • Kılavuz
  • İletişim
Main Menu
  • Yüklemeler
Destek İsteyin

Sık Sorulan Sorular

Satın Alma Öncesi

  • Öne Çıkanlar
  • Aşırı Düşük Sorgulama
  • Belgeler
  • Benim Kitaplarım
  • Fiyat Farkı
  • Genel İşlemler
  • Güncelleme İşlemleri
  • Hakediş
  • İlk Kullanım Öncesi
  • İş Grupları
  • İş Programı
  • İşin Analizleri
  • İşin Birim Fiyatları
  • Kesin Hesap
  • Kütüphane
  • Mahal Listesi
  • Metrajlar
  • Mukayeseli Keşif
  • Nakliyeler
  • Revize Birim Fiyat
  • Satın Alma Öncesi
  • Sunucu (Server) İşlemleri
  • Yaklaşık Maliyet

HakedişPlus Kimler içindir ve ne işe yarar?

4734 sayılı kamu ihale kanunu kapsamındaki idareler ve bu kapsamdaki yükleniciler içindir. Yapım işlerinin yaklaşık maliyet ve hakediş düzenlemelerinde kullanılır.

HakedişPlus lisanslama türlerinden hangisini seçmeliyim?

HakedişPlus programını satın alırken alınmış olan lisans türü, programın ilk açılışında konfigürasyon ayarları için önemlidir.
Tekil Lisans: Bu lisanslama türünde programın veritabanı ve verilerin, programı kullanacak kişinin bilgisayarında bulunduğu lisanslama türüdür.
Sunucu - İstemci Lisans: Bu lisanslama türünde veritabanı ve verilerin, sunucu bilgisayarında bulunduğu programı kullanacak kişiler sadece internet ve ağ bağlantısı üzerinden sunucuya erişim sağladığı lisanslama türüdür.
Kurumsal Merkezi Lisans - Tekil : Bu lisanslama türünde lisanslama ve güncellemeler için API adresinin bulunduğu (ilgili kurumun Oska için tahsis edildiği bilgisayar) bilgisayardan alınır fakat veritabanı ve veriler programı kullanacak kullanıcının bilgisayarında tutulur.
Kurumsal Merkezi Lisans - Sunucu - İstemci: Bu lisanslama türünde lisanslama ve güncellemeler için API adresinin bulunduğu (ilgili kurumun Oska için tahsis edildiği bilgisayar) bilgisayardan alınır fakat veritabanı ve veriler ilgili kurumda ayrıca tahsis edilmiş sunucu bilgisayarında tutulur. Sunucuya bağlanan kullanıcıların bilgisayarlarında veritabanı ve veriler bulunmaz.

HakedişPlus programı için sistem gereksinimleri nelerdir?

HakedişPlus programı,

En İyi Performans için:

  • İşlemci Modeli: Intel (Xeon)
  • İşlemci Nesil: 11. nesil
  • Ram: 32 GB
  • Disk: M2 SSD (Minimum 240 GB)
  • İşletim Sistemi: Windows 10-11 Tüm Sürümler ya da Windows Server Sürümleri (Türkçe ya da İngilizce)

Yeterli Performans için:

  • İşlemci Modeli: Intel i7
  • İşlemci Nesil: 9. nesil
  • Ram: 16 GB
  • Disk: SSD (Minimum 240 GB)
  • İşletim Sistemi: Windows 10-11 Tüm Sürümler ya da Windows Server Sürümleri (Türkçe ya da İngilizce)
    sistem gereksinimlerine ihtiyaç duyar.

* Belirtilen gereksinimler minimum gereksinimlerdir. Daha alt donanım ayrıldığında performans kayıpları oluşabilmektedir.

HakedişPlus programı için sistem gereksinimleri neden sağlanmalıdır?

Sistem gereksinimleri sağlanmadığında program da yavaşlık, performans düşüklüğü gibi sorunlar yaşayabilirsiniz. Sistem gereksinimlerini sağladığınız taktir de maksimum fayda sağlayabilirsiniz.

Lisans kullanım koşulları nereden öğrenilebilir?

Yardım > Hakkında penceresinden veya Yadım > Yardım > Lisans ve Koşullar sayfasından ilgili koşullar görüntülenebilir.

Yazılım sözleşmesi nereden görüntülenebilir?

Yardım > Yardım > Lisans ve Koşullar > Oska Yazılım Sözleşmesi sayfasından sözleşmeye ulaşılabilir.

OSKA Yazılım ne zaman kuruldu?

Başlangıçta kendi şantiyelerinin hakedişlerinde kullanmak üzere yazılım geliştiren kurucular, ürettiklerini diğer meslektaşlarıyla paylaşmak ve daha profesyonel ürünler oluşturmak amacıyla bir araya gelerek, 1990 yılında Oska Ltd. Şti.'ni kurdular.

Bugüne kadar; teklif dosyası hazırlama, ihale düzenleme, maliyet hesabı, hakediş ve kesin hesap düzenleme konularında ürettiğimiz yazılımlarımızın bakım ve destek hizmetlerini de vermekteyiz.

Hedefimiz, mevcut ve yeni tüm ürünlerimizde kullanıcı dostu olma özelliğimizi öne çıkarmak, satış sonrası hizmetlerimizle kullanıcının her an yanında olmak, kullanıcı önerilerini doğru ve hızlı analiz ederek sürekli gelişmektir.

Her Oska çalışanının bilip benimsediği temel ilke şudur:

"Bir ürünün satıldığı gün, yıllarca sürecek yeni bir kullanıcı dostluğunun başladığı gündür."

Oska'nın yıllar içinde gelişimi için bu adresi ziyaret edebilirsiniz: https://www.oska.com.tr/kurumsal/kronoloji/

Program kullanımı hakkında destek alınabilir mi?

Kullanımla ilgili sorularınız için aşağıdaki iletişim araçlarından Oska'ya ulaşılabilir.
Tel: 0312 472 71 24 Faks: 0312 472 87 37
Web: www.oska.com.tr
Destek e-Posta: [email protected]
Satış e-Posta: [email protected]

  • 0850 532 67 52
Facebook Twitter Linkedin Instagram Youtube Vimeo
  • Oska Ürünleri Windows 8, Windows 10 ve Windows 11 Sürümleri ile Uyumludur.
  • Oska.com.tr
  • MaliyetBul.com
  • Oska Eğitim (Osem)
  • BirimFiyat.com

Oska Yazılım © Her Hakkı Saklıdır.

tasarım aktay.net