Oska Destek Logo.png
Search
Close this search box.
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Videolar
  • Makaleler
  • Sık Sorulanlar
  • Sürümler
    • HakedişPlus
  • HakedişPlus Yardımı
  • Kılavuz
  • İletişim
  • Destek İsteyin
Oska Destek Logo
Main Menu
  • Videolar
  • Makaleler
  • SSS
  • Sürümler
  • Yardım
  • Kılavuz
  • İletişim
Main Menu
  • Yüklemeler
Destek İsteyin

Sık Sorulan Sorular

Oska destek ekibine uzaktan destek bağlantı bilgileri nasıl verilir?

Tüm Sık Sorulan Sorular

Oska Destek Ekibi’nin programınıza uzaktan erişimini sağlayabilirsiniz.
Bunun için Yardım > Oska Uzaktan Destek seçeneğini çalıştırmanız gerekir.
Sizden, açılan penceredeki ID numarası ve Parola’nın bildirilmesi istenir. Bu bilgileri kullanan Oska Destek Birimi’nin bilgisayarınıza bağlandığını ekranınızdaki değişiklikle görürsünüz.
İşlem bittiğinde veya siz istediğinizde Oska Uzaktan Destek penceresini kapatabilirsiniz. Oska Uzaktan Destek programını yeniden çalıştırdığınızda önceden bağlanmış olanlar kendiliğinden bağlanamazlar, çünkü bilgisayarınızdaki program her açılışta farklı bir parola üretmektedir. Bu parolayı, bağlanmasını istediğiniz kişiye ID numaranızla birlikte yeniden bildirmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın güvenliği tamamen sizin kontrolünüzdedir.
Kullanılan bu uzaktan bağlantı programının çoklu kullanım lisansı, üretici firma olan Teamviewer’la yapılan sözleşme ile alınmıştır. Bu nedenle yukarıda örnek penceresi bulunan programın bilgisayarınızda yüklü olması yasal güvence altındadır.

  • İlk Kullanım Öncesi
  • 0850 532 67 52
Facebook Twitter Linkedin Instagram Youtube Vimeo
  • Oska Ürünleri Windows 8, Windows 10 ve Windows 11 Sürümleri ile Uyumludur.
  • Oska.com.tr
  • MaliyetBul.com
  • Oska Eğitim (Osem)
  • BirimFiyat.com

Oska Yazılım © Her Hakkı Saklıdır.

tasarım aktay.net