Oska Destek Logo.png
Search
Close this search box.
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Videolar
  • Makaleler
  • Sık Sorulanlar
  • Sürümler
    • HakedişPlus
  • HakedişPlus Yardımı
  • Kılavuz
  • İletişim
  • Destek İsteyin
Oska Destek Logo
Main Menu
  • Videolar
  • Makaleler
  • SSS
  • Sürümler
  • Yardım
  • Kılavuz
  • İletişim
Main Menu
  • Yüklemeler
Destek İsteyin

Sık Sorulan Sorular

Güncellemeleri yapmama rağmen birim fiyatlar ve endeksler neden yüklenmedi?

Tüm Sık Sorulan Sorular

Lisanslı Kullanıcı olduğunuz halde pencerede Sınırlı Kullanıcısınız veya benzeri ifadeler görürseniz güncel sürüm kullanım hakkı tarihinizin geçmiş olduğu anlaşılmalıdır.
Bu durum çalışmanız için bir engel oluşturmaz ancak sadece güncelleme hakkınızın dolduğu tarihe kadar olan birim fiyat ve diğer güncellemeleri alabilirsiniz.
Oska’ya başvurup “”güncel sürüm kullanım hakkı”” alarak, yayımlanmış tüm birim fiyat ve güncelleştirmeleri edinmeniz önerilir.
Lisanslı kullanıcı iseniz ve güncel kullanım hakkınız var ise yine de güncellemeler alınamıyorsa internetinizde kısıtlamalar olabilir.

  • Güncelleme İşlemleri
  • 0850 532 67 52
Facebook Twitter Linkedin Instagram Youtube Vimeo
  • Oska Ürünleri Windows 8, Windows 10 ve Windows 11 Sürümleri ile Uyumludur.
  • Oska.com.tr
  • MaliyetBul.com
  • Oska Eğitim (Osem)
  • BirimFiyat.com

Oska Yazılım © Her Hakkı Saklıdır.

tasarım aktay.net