VIP Destek
VIP Destek nedir?
Kullanıcıların ürünleri kullanırken ihtiyaç duydukları uzman desteğinin kalitesi ile sektörde fark yaratmış olan Oska, bu hizmetini şimdi ulaşılmaz yeni bir zirveye taşıyor.
Kullanıcıya verilen uzman desteğinin, daha uzun zaman dilimlerinde ve öncelikli olarak verilmesine VIP Destek diyoruz.
Kimler VIP Destek alabilir?
Tüm Oska kullanıcıları VIP Destek hizmetinden yararlanabilirler. Ancak bunun için kullanıcının cep telefonunun Oska’da kayıtlı olması ve kullanılan ürüne ait güncel sürüm kullanım hakkının sürüyor olması gereklidir.
VIP Destek hangi günlerde ve saatlerde alınabilir?
İş günlerinde 08:30-18:00 saatleri arasında kesintisiz olmak üzere cumartesi günleri ise 09:00-13:00 arasında VIP Destek alınabilir.
Günler | VIP Destek Saat Aralığı |
---|---|
Pazartesi-Cuma | 08:30 - 18:00 |
Cumartesi | 09:00 -13:00 |
Resmi tatil günleri ile pazar günlerinde VIP Destek hizmeti verilmez. |
VIP Destek talebi nasıl yapılır?
https://destek.oska.com.tr adresindeki VIP Destek İstek Formu’na cep telefonu ve sorunun yazılması yeterlidir.
VIP Destek talebi her saat yapılabilir mi?
Evet, VIP Destek talebinizi günün her saatinde yapabilirsiniz ancak bir uzman tarafından aranmanız izleyen ilk destek saatinde gerçekleşir.
VIP Destek, normal mesai saatlerinde telefonla aranarak alınan destekten farklı mıdır?
Evet, normal mesai saatlerinde telefonla arama yapılarak alınabilen destek hizmetlerinde günün, ayın ve yılın belirli dönemlerindeki yoğunluklar nedeniyle beklemeler olabilir. VIP Destek hakkı olup istekte bulunan kullanıcılar ise öncelikli olarak değerlendirilir ve kısa sürede aranarak uzman desteği alırlar.
VIP Destek kaç kişiye verilir?
Lisans kartında ya da sözleşmesinde yazan kullanıcı sayısı kadar kişiye verilir. VIP Destek alacakların cep telefonu bilgilerinin lisans sahibi tarafından Oska’ya bildirilmiş olması gereklidir.
