Oska Destek Logo.png
Search
Close this search box.
  • Anasayfa
  • Haberler
  • Videolar
  • Makaleler
  • Sık Sorulanlar
  • Sürümler
    • HakedişPlus
  • HakedişPlus Yardımı
  • Kılavuz
  • İletişim
  • Destek İsteyin
Oska Destek Logo
Main Menu
  • Videolar
  • Makaleler
  • SSS
  • Sürümler
  • Yardım
  • Kılavuz
  • İletişim
Main Menu
  • Yüklemeler
Destek İsteyin

OskaGPT

HakedişPlus+ “Yaklaşık Maliyet ve Hakediş Programı” Yapay Zeka Uygulaması

HakedişPlus+'da Yapay Zekâyı Nasıl Kullanıyoruz?

Yapay zekayı temel olarak şu amaçlarla kullanıyoruz Ürün geliştirmede:
  • Yaklaşık Maliyet ve Hakediş Programı geliştirirken süreçleri daha hızlı ve daha verimli kılmak
  • Güvenlik ihlallerini tespit etmek ve engellemek
  • Kullanıcı geri bildirimleri değerlendirerek daha kolay ve daha anlaşılır ürünler geliştirmek
Ürünü kullanıcı kullanırken:
  • Kullanıcıların teknoloji sorunlarını çözmek
  • Hiçbir iletişime gerek kalmadan kullanım ve mevzuat hakkında 7/24 destek vermek

HakedişPlus+ Kullanıcısı Ne Yapacak?

Kullanıcı, OskaGPT olarak adlandırılan Oska’nın yapay zeka asistanından yararlanacak. HakedişPlus ana ekranında sağ altta yer alan ilgili ikon tıklandığında OskaGPT ile iletişim başlayacak. Asistan, yaklaşık maliyet ve hakedişle ilgili gereksinim duyulan her soruya yanıt verecek. Devamlı öğrenen bir asistan olduğu için bugün yanıtlayamadığı soru olsa bile onu öğrenip ileride tekrar sorulduğunda sağlıklı karşılıklar verebilecek.

Bu Yetenek Diğer Ürünlerimizde de Olacak mı?

Evet. Sektörde ilk olarak geliştirilen bu yeteneğin yakın zamanda diğer ürünlerimize de aktarılması çalışmaları sürüyor.

(*) Yapay Zeka (AI) nedir?

Evet. Sektörde ilk olarak geliştirilen bu yeteneğin yakın zamanda diğer ürünlerimize de aktarılması çalışmaları sürüyor.

HakedişPlus’ın yapay zekâsı OskaGPT haftanın her günü, günün her saati sorularınıza yanıt vermek için sizi bekliyor. Sorularınıza OskaGPT ile yanıt aramaya ne dersiniz?

Sorularınıza OskaGPT ile yanıt aramaya ne dersiniz?

HakedişPlus’ın yapay zekâsı OskaGPT, duyurulduğu günden bu yana yüzlerce kullanıcının binlerce sorusuna yanıt verdi.

OskaGPT; kullanıcı sorunlarının çözümünden elde edilen veriler, kamu ihale mevzuatı ve bağlayıcı kararlar ile eğitilerek sektöre yönelik bir yapay zekâ aracı haline geldi. Üstelik yakın zamanda yapılan güncellemelerle poz, birim fiyat tarifi ve güncel birim fiyatlarla ilgili sorulara da yanıt verebiliyor.

Tabi ki tüm teknolojilerin belli sınırları ve kuralları var, bunlar yapay zekâ için de geçerli. Bu sınır ve kurallar bilinir ve buna uygun olarak kullanılırlarsa bu teknolojiler olağanüstü faydalı araçlar haline gelebilirler.

Peki OskaGPT’den maksimum faydayı elde etmek için neleri bilmeli ve nelere dikkat etmelisiniz?

  • Öncelikle OskaGPT’nin, belirlenen sınırlar dahilinde (HakedişPlus kullanımı, yapı sektörü, kamu ihale mevzuatı, pozlar, birim fiyatlar vb. konularda) yanıt verebileceğini, bu kapsamın dışında kalan sorulara -yanıt verebilecek yeteneğe sahip olsa bile- vermemesi üzerine talimatlandırıldığını unutmayın.
  • Sorunuzu açık ve net ifadelerle, karşınızda bir insan varmış gibi sorun. Örneğin soru alanına “fiyat farkı” yazmak yerine “Fiyat farkı hesabının nasıl yapıldığını bana anlatır mısın?” gibi… Böylece OskaGPT sizi daha iyi anlayacak ve sorularınızı daha doğru yanıtlayacaktır.
  • Amacınızı netleştirin. “Beton birim fiyatı ne kadardır?” ifadesi yerine “Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın yayımladığı hazır beton pozlarının güncel birim fiyatlarını öğrenmek istiyorum.” kullanmanız daha iyi sonuç verecektir.
  • Karmaşık sorular yerine tek seferde tek şey sorun. Örneğin “HakedişPlus’ta mukayeseli keşfi nasıl yapacağım? Arka Kapak belgesini nasıl yazdırabilirim?” gibi birden fazla soruyu barındıran sorulara muhtemelen doğru yanıt alacaksınız ancak bağlam karışıklığına neden olmamak için bu yöntemi kullanmayın.
  • Kullanıcı tarafından bizzat HakedişPlus üzerinde yapılması gereken işlemleri OskaGPT’nin yapmasını beklemeyin. Örneğin, “Dosyamda revize birim fiyat hesabını yapar mısın?”…
  • OskaGPT aynı oturumda sorduğunuz önceki soruları hatırlar. Böylece sorularınızı yanıtlarken insan davranışını daha iyi örnekleyerek daha doğru yanıtlar üretir. OskaGPT oturumu; OskaGPT penceresi kapatıldığında, toplam 10 soru sorulduğunda veya soru sorulmaksızın 10 dakika geçirildiğinde kapanır. Oturum herhangi bir şekilde kapanırsa geçmiş oturumdan ve diyaloglardan bağımsız yeni bir oturum açarak kullanmaya devam edebilirsiniz.

Yapay zekânın bir amaç değil araç olduğunu, hukuki sonuçları olabilecek kararlar alma konusunda yetkinliğe henüz sahip olmadığını, OskaGPT’nin de bu kapsamda kullanılması gerektiğini lütfen unutmayın!

  • 0850 532 67 52
Facebook Twitter Linkedin Instagram Youtube Vimeo
  • Oska Ürünleri Windows 8, Windows 10 ve Windows 11 Sürümleri ile Uyumludur.
  • Oska.com.tr
  • MaliyetBul.com
  • Oska Eğitim (Osem)
  • BirimFiyat.com

Oska Yazılım © Her Hakkı Saklıdır.

tasarım aktay.net