OskaGPT

<< İçindekiler Tablosunu Görüntülemek İçin Tıklayın >>

Bulunulan yer:  »Bu seviyenin üzerinde konu yok«

OskaGPT

OskaGPT (Yapay Zekâ Asistanı)

OskaGPT, HakedişPlus kullanıcılarının program, kamu ihale mevzuatı ve yapı sektörü ile ilgili sorularına yanıt vermek üzere Oska Yazılım tarafından geliştirilen yapay zekâ asistanıdır. OpenAI ChatGPT API platformu üzerinde gpt-4o dil modeliyle çalışmaktadır.

OskaGPT kamu ihale kanunu ve ilgili mevzuat, önemli Kamu İhale Kurul kararları ve HakedişPlus yardım içerikleriyle eğitilerek kullanıcı sorularına en doğru ve güncel bilgilerle yanıt verilmesi amaçlanmıştır.

OskaGPT Kullanımı:

Kullanılabilmesi için Oska Yazılım tarafından lisansınıza OskaGPT kredisi tanımlanmış olmalıdır.

HakedişPlus ana penceresinde sağ alttaki OskaGPT logosuna tıklayın. OskaGPT penceresi açılacaktır.

Pencerenin üst kısmında lisans durumunuzu gözleyerek, HakedişPlus lisans bilgilerinizin bu pencerede de yer aldığından emin olun. Bilgisayarınız internete bağlı olmalıdır. Aksi durumda lisans bilgilerinin görüntülendiği alanda “İnternet bağlantısı gereklidir!” uyarısı görünecek ve OskaGPT kullanılamayacaktır.

Pencerenin büyüklüğünü ve ekran konumunu isteğinize uygun olarak ayarlayabilir, sağ üsteki gece/gündüz butonu ile görünüm modunu özelleştirebilirsiniz. Program bu ayarları sonraki girişler için saklayacaktır.

“Sorunuzu yazınız…” kutusuna sorunuzu yazarak enter tuşuna basın.

OskaGPT sorunuza saniyeler içerisinde yanıt verecektir.

Uyarılar:

1. Yanıtlar, kullanılan eğitim içerikleri ve dil modelinde yapılan güncellemelere bağlı olarak değişebilir, eksiklik ya da hatalar içerebilir. Önemli yanıtlar gözden geçirilerek kullanılmalıdır.

Teknik bir problem ya da yanıtlarla ilgili sorularınız için Oska Yazılım destek hattı üzerinden ya da OskaGPT penceresindeki “Uygun yanıtlar alamazsanız destek uzmanı sizi arayabilir -> Destek Talebi” bağlantısına tıklayarak geri bildirimde bulunabilirsiniz.

2. Kullanılan verinin maliyeti nedeniyle bazı sınırlamalarla karşılaşılabilir. Adil kullanın kotası olarak adlandırılan bu sınır değer, her bir kullanıcı için yaklaşık 1000 soru olarak planlanmış olup soruların sıklığı ve yanıtların sözcük sayısına göre farklılıklar gösteebilir.