Bunun için Yardım>Oska Uzaktan Destek seçeneğini çalıştırmanız gerekir.
Sizden, açılan penceredeki ID numarası ve Parola’nın bildirilmesi istenir. Bu bilgileri kullanan Oska Destek Birimi’nin bilgisayarınıza bağlandığını ekranınızdaki değişiklikle görürsünüz.
İşlem bittiğinde veya siz istediğinizde Oska Uzaktan Destek penceresini kapatabilirsiniz. Oska Uzaktan Destek programını yeniden çalıştırdığınızda önceden bağlanmış olanlar kendiliğinden bağlanamazlar, çünkü bilgisayarınızdaki program her açılışta farklı bir parola üretmektedir. Bu parolayı, bağlanmasını istediğiniz kişiye ID numaranızla birlikte yeniden bildirmeniz gerekir. Böylece bilgisayarınızın güvenliği tamamen sizin kontrolünüzdedir.
Kullanılan bu uzaktan bağlantı programının çoklu kullanım lisansı, üretici firma olan Teamviewer‘la yapılan sözleşme ile alınmıştır. Bu nedenle yukarıda örnek penceresi bulunan programın bilgisayarınızda yüklü olması yasal güvence altındadır.